Mít všechny potřebné programy pro účetnictví, správu financí, rozpočty nebo cokoliv dalšího pohromadě se vyplatí. K tomu slouží BMD Account, což je skvělá záležitost pro menší, střední i větší firmy, které hledají opravdu kvalitní zařízení pro administrativní činnosti. Co všechno BMD Account zahrnuje?
– Finanční účetnictví = Tento modul zahrnuje základní řešení s otevřenými položkami a dokonce i upomínkováním, avšak není to všechno. Dále můžete využít různá rozšíření v podobě účtování v zahraničních měnách či třeba provádět dílčí a konečnou fakturaci. Samozřejmostí je pak kontrola došlých faktur, což je výhodné především z hlediska celkové správy finančního účetnictví
– Platební styky = Zde naleznete vše, co se týče platebního toku, a to jak směrem od vás, tak k vám. Může jít tedy o dodavatelský platební styk, stejně jako zaúčtování bankovního přenosu a další, neméně důležité činnosti v ohledu finančních toků.
– Nákladové účetnictví = Pokud chcete mít dokonalý přehled nad vašimi nákupy, určitě využijete základní modul, který dokáže spravovat nákladní střediska. Dále je výhodné rozšíření v podobě kalkulací, a to jak plánovaných, tak marginálních nákladů.
– Controlling = Určený pro naprostý přehled nad tím, jak se vaše administrativní část firmy pohybuje. Jedná se o různá vyhodnocení dosavadních výkonů, nákupů nebo obecných výdajů, které vaše firma provádí.
– Roční závěrka = Užitečný program při ročních vyúčtováních a uzávěrkách, a to nikoliv ve smyslu nákupu a nákladů, ale také dalších důležitých položek.
– Majetek = Vhodné především pro rozrostlejší firmy, které mají více majetku, se kterým je nutné efektivně pracovat. Kompletní správa je tedy vhodným řešením v jakémkoliv případě.
Zde můžete vidět, že pro firemní agendu jsou zahrnuty všechny důležité položky. Je proto na místě popřemýšlet o tom, co vám může BMD Account od známé značky poskytnout, a zdali by nebylo od věci do této záležitosti zainvestovat.